VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Jobbhelg

Kategori: Vardag

Ja och lika med jobb fredag kväll. Avklarat och nu är det dags för mig att sova. Eller det var det för en halvtimme sen typ. 
 
Var på trevlig frukostdejt idag med bästa Gunilla. Vi hade en trevlig pratstund för att sedan åka hem till våra familjer och umgås lite innan jobb. Men lilla syster väckte oss mysigt idag, på sitt lilla vis.. Mmm... Thyra gillar sin moster iaf och Cassandra tycker hennes moster e lite crazycool och Filippa tycker hon sjunger roligt. Jag och P vill strypa henne ibland;-) ingen undgår lina the taz!! Alfons är sin mor upp i dan!! Crazy:-D Fast på positivt sätt. Den grabben kommer klara sig bra, precis som mor sin;-)
 
Nu måste jag sova så jag orkar med att jobba imorgon. Tack för idag!! 》》peace love and rock'n'roll《《
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hi hi vad gullig du är ;) jag gillar ju er mö! :)

    2013-02-17 | 18:22:36

Kommentera inlägget här: