VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Måndag 18 februari 2013

Kategori: Vardag

P tog en promenad med en trött Thyra. Jag avböjde att följa med och skyllde på tvätten. När de gått så hällde jag upp en kopp kaffe och satte mig i soffan med datorn i knät. Ska kolla på nytt köksbord. Litet, fyrkantigt med sex sittplatser minst. Går det hitta tro? Har ett runt bord med två iläggs skivor och sex tygklädda stolar till salu framöver. 
 
Detta skulle nog passa bra billigt och litet :-) 
 
Åhh dessa va ju snygga men så opraktiska.. Leta vidare får jag se.
 
Annars ser veckan ut som så att jag bokat de pass jag vill gå på, 5 timmar ska jag försöka få ihop och fikadejter bokade de med;-) Jobba två dagar, jobbigt men det får gå. nu är det dags för lunch. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snygga var dom ju !!

    Svar: Ja visst var de!! Får nog åka och provsitta någon dag ;-)
    LillaLilja

    2013-02-19 | 12:50:02
    Bloggadress: http://www.hasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: