VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

söndag

Kategori: Vardag

Helgen snart över. Redan.. Va tiden går fort när en har och göra:)
Igår var det jobb, handboll och 65 års kalas. Cassandra spelade handboll mot Skara. Så duktiga!! Svärmor har fyllt pensionär så där va det god mat högt och lågt. Väl hemma kommer det finbesök från dalarna. Trevligt!!

Idag blir det nog inte så mycket mer än slappa för att sedan jobba lite ikväll. Jag känner mig relativt pigg så bokat lite pass på gymet i veckan. Blir ju box med Kicki imorgon som vanligt oxå;-)

Shit det är verkligen redan februari! Jag måste verkligen sätta fart med allt jag skulle göra medans jag var mammaledig. Kanske ska måla
klart tvrummet.. Ja jag måste lära mig avsluta mina projekt alltså.. Nu har jag redan börjat planera ute. Lekstugan ska flyttas och målas. Nya fönster ska i och dörren fixas. Sen vill jag ha en japansk lönn nånstans och sånt där japanskt gräs. Långt och fint. Kanske sånt med tofsar vore fint på gaveln till lekstugan.

 
 
Kanske bara ska göra något vettig såsom att kolla bloggar och lyssna på detta:
 
Sjukt bra kvalite från Eurovision 2012 ;-)
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det vill jag med ha! Vart kan man köpa?

    Svar: Hej! Är du "tillbaka" ;-) Gräset finns och köpa på blomsterlandet/plantagen till sommaren tror jag, annars googla så finns det alltid någon som vet.
    LillaLilja

    2013-02-13 | 22:12:26
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: