VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Bokklubb

Kategori:

Ja efter att legat i soffan och tittat på The Jane Austen book club så blev jag så sugen på en bokklubb. :)
Så trevligt på nåt vis kände jag.

Ligger annars i soffan och bara är. Så jäkla skönt liksom. :) Vet inte än vad kvällen har att erbjuda men är helt klart övertygad om att den kommer bli helt perfekt på nåt skönt vis.

Idag gick vi inte upp förrän Alice pappa ringde och ville komma förbi. Vid halv elva:) Söta de är de små liven Thyra och Alice. Berättade för Alice att till sommaren ska def å leka på studsmattan, då slog de mig att de kanske till och med går. Har bara hållt med när alla sagt att tiden går så fort när barnen växer upp men den gör verkligen det. Ja nu går den ju lika fort hela tiden men alltså jag blir lite rädd.. Vad allt flyter på liksom.. Så mycket en tänker på att göra men tiden bara rinner iväg. Hur vet jag att jag prioriterar rätt.. Jag hoppas att det jag väljer att inte göra inte blir ett misstag i framtiden och tvärt om.

Så om vi ska starta en bokklubb eller ordna symöte så hojja till. Ja e på!!:D

♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är oxå på!! Vi får diskutera detta!! Å ja du gör rätt vsl. Du är en fantastisk mamma så det kan bara bli bra!!

    2013-01-13 | 22:10:30

Kommentera inlägget här: