VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

det går åt rätt håll

Kategori: Vardag

Yes!! Tillräckligt frisk för att kunna börja jobba imorgon anser jag!! Varit lite stressande att jag skulle falla på målsnöret men nu är jag säker på att jag kan skaka liv i homecare by tibridge!! 
 
Har inte varit mycket annat än kurering de senaste dagarna så sådär jättemycket har jag inte att förmedla. Varit och handlat mat för veckan som kommer. Hela familjen kör lchf just nu, dock med delade meningar. Får pussla lite så ska det nog funka:-) Fantastisk bok måste jag säga!! Ni hittar den HÄR i toppen med alla möjliga nyanser av något.
 
Efterlängtad washitejp kom faktiskt i brevlådan(tjejen måste slutat) häromdagen.
Inköpt HÄR finns många andra godsaker på den sidan så jag varnar er;-) 
 
Nu ska jag krypa ned i sängen igen tänkte jag. Jag låg där först för att sedan få gå upp till datorn då appen som vanligt krångla. Ångrar nu att jag var tvungen att köpa en sån stor laptop. Kankse ska fixa till Cassandras med söndertrampad skärm.. Eller bara hitta en sådan begagnad kanske.. En rosa.. Så fint det skulle vara.. Kanske dröjer innan jag somnar, ska kolla utbudet på dt med en gång kanske.. 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    skönt att du är bättre nu, nu blir många pensionärer glada när du kommer tillbaka i kväll. Be careful out there!

    2013-02-01 | 08:07:17

Kommentera inlägget här: