VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Januari är en snömånad

Kategori: Vardag

Tisdag är väl ändå för härligt!! Började dagen med ett cirkelpass. Annifrid.. Ja helt slut släpade jag mig hem och ut med hundarna i snön. Izii överlycklig, Boston ville hem. Ja med.. Hem och öste pålägg på mitt äckliga fröknäcke och LCHFresan är igång.. Nej imorgon kanske jag ska få semla ju:-) men klart jag ska försöka. Gillar ändå upplägget med att bli mätt. Imorgon ska jag få till en glutenfri pajdeg till en otroligt god tacojpaj! Förhoppningsvis. Hann med en snabb stryktur nånstans idag också. Då funderade jag på vad jag ska ge gympersonalen i present som tack för hjälpen. :-) Gillar att ge bort presenter! Eller på bra humör kanske också.
Tog en sväng till mot GYM22 med C och T. Hade bokat barnpassning och ett pass kettelbell. Så jäkla kul de e!! Var 2:a reserv men bästa Jenny ville ju inte neka tjocka mig träning så gled Ib fint och fick slita hårt ett tag. Barnpassningen funkade super och T fick träffa andra barn för första gången. Kommer absolut utnyttja detta mer.
Efter god middag som F hade ordnat blev det lite läxläsning och svenska hollywoodfruar.

Som sagt en riktig kanon tisdag! I love it!!

Nu ligger jag i sängen, nyduschad med en svag doft av CLEAN fresh shower eller var det fresh laundry redo att slå igen ögonen. Tack för idag!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken härlig tisdag!
    Heja heja!,

    2013-01-17 | 08:52:14

Kommentera inlägget här: