VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lite nytt..

Kategori: Vardag

Ja det blev lite idag. Dock inga skor. Provade bara storlekar:-) 

C fastnade för dessa godingar från KEMPA, renodlade handbollsskor med michelingummi till skapligt pris.
 
Jag föll denna och en annan som var snäppet bättre än denna men den hittar jag inte för ett bra pris tyvärr.. Jag får se hur jag gör. Väntar och letar lite till tror jag. Var ju trots allt i jägarstolen som jag behövde bättre skor så ;-)
 
Lite stickat blev det också men fick inte med de på bild. Konstigt.. Parfymerna har jag länge spanat efter och slog till när rean i mellandagarna kom. Dock har våran brevbärare fått problem med ögonmått och minnet så fick påminnelse från posten att det fanns ett paket att hämta på ica, för det var för stort för brevlådan. 
Öö nej det var det inte! Jag har provat och det slank ner så fint så. Att de ska va så svårt att lämna en liten lapp att paketet finns att hämta på ica fungerade inte det heller. Ja att det ska bli så krångligt när de äldre lämnar över till de yngre.. Vad fanns i bröstmjölken på 90-talet undrar ja. Lr va de silikonets tid så alla va uppfödda på någon speciell ersättning. Konstigt e de iaf. Vad nu det hade med mina inköp idag vet jag inte heller. Säkert fel på mjölken redan på 80-talet.. 
Jo!! det var ju mina efterlängtade parfymer som äntligen kommit! 
 
 Från CLEAN. Provat två redan. Doftar underbart!! :-)
 
Jag i min nya pälsväst från Gina Tricot. 
Lite annat nytt idag. T-shirt och kofta från Cubus, samt Peace örhängena. 
På väg till farmor, där hon sov bort 3-4timmar idag. Trött tjej efter heldag handboll igår.
 
Farmors hemmagjorda glass smakade bra efter gjort Skövde med de stora tjejerna.
 
Nu ska jag bums i säng då klockan hann bli annan dag innan jag hann klart här :-) 
(Kollat runt lite under tiden, som vanligt).
 
God natt!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men du kvinna!! Nu när du är så snygg, måste vi ju ut på lite äventyr snart god damn!!

    Svar: Ja!! Har hela garderoben full snart med partykläder!!!
    LillaLilja

    2013-01-07 | 11:02:38

Kommentera inlägget här: