VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Nyårsdagen

Kategori: Vardag

Idag blev det imorgon med stora bokstäver! 11.30 vaknade T till och tyckte det skulle passa med frukost. Ja det var ju riktigt skönt. Frukost och sedan ut på en promenad som blev kortare än jag tänkt mig men blev aggressiv på hundarnas tokerier i kopplet så det blev en mindre runda om sagt.

Efter lunch drog vi iväg till familjen Moberg och nu sitter jag i soffan och inväntar en, om jag ska bedöma på lukten, fantastisk middag. Jag fick order om att sitta kvar i soffan och bli serverad. En ska kanske inte klaga precis.

Nyårsafton rullade på fint igår och vi hann äta allt som jag tänkt. Efter tolvslaget åkte vi hem och sov gott kan jag lova.

Nu 2013 ska jag försöka komma ner i vikt genom att ändra matvanor och regelbunden träning. Kan bli roligt att se hur det kommer gå.

Nu var middagen färdig!! Mums!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du haret så bra!! Det e du värd!

    2013-01-01 | 21:37:28

Kommentera inlägget här: