VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsda stavas som de låter

Kategori: Vardag

Så mycket bättre!!!
Idag blev det ändrade planer, sånt som händer men jag avbokade ett pass för första gången. Nån annan blev nog glad då passet va fullt. Ja imorgon får det bli ett riktigt jävelspass istället!

Ja en slutar aldrig förvånas. Om och om igen tror en att detta är inte möjligt. För att sedan förvånas över att de e just det de är. Märkligt på nåt vis. Hittade iaf en fin kruka så hoppet finns kvar för hem&hobby.
Tycker annars att det är samma sortiment år ut och år in.
Träffade en skolkompis idag med. Tydligen 14 år sen i år som vi tog studenten. Vart tog den tiden vägen? Ja på den vägen har jag iaf lärt mig ett och annat. Mycket genom erfarenheter och misstag men också genom personer som kommit och gått fast framförallt genom att rensaka(svårt ord, jag vet men enda som passar in just nu) mig själv.
Ja ibland tänker en fel och det mesta behöver ses med andra ögon, gilla läget och go on. Lev livet genom dig själv och inte genom andra va de en som sa en gång. Varför inte bara leva..
Vi lever. Varje dag. Funkar för oss. Vi pratar öppet om allt i den mån de öron som hör, klarar det. Vi är förebilderna inför våra efterlevande, ett jäkla hårt jobb alltså men gör så gott vi kan.
Däribland fastar jag.
Bra att bromsa min matfixering lite.. Efter jul kom väl fastan.. Lr?
Skönt känns det iaf. Kör 16/8 PF. Alltså fastar 16timmar och har 8timmar på mig att äta. Helt nytt sätt för mig så får återkomma med resultatet.

Har varit hos underbara G(uttalas je) idag. Sån härlig stund! Vi pratar lätt bort timmar som andra skulle dö för att få göra. Vi respekterar varandra med respekt som det ska va. Fick en fin fruktsallad så här mitt i fastan men ingen som såg mig så de e lugnt. ;-) Respect!!

Nu måste jag vila mig efter allt idag. Men jag kan inte annat än le. Vilka idioter:-) Haha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: