VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag

Kategori: Vardag

Nej jag vet.. Har inte varit inne på några dagar. Varför? Inget särskilt. Bara inte haft nåt jag vill skriva om bara tror jag. Ibland ploppar det saker hela tiden och ibland kommer det inget. Är rätt trött på att appen är sisådär och att bilderna inte vill lägga sig som jag vill också. Hade gärna delat fler bilder men orkar inte sitta och maila till mig själv för att sedan lägga upp dem från datorn. Blocggar ju till 90% från telefonen. Så kan det va. ock funkar det alltid att lägga upp från instagram så ni som följer mig där får stå ut att de kommer samma bilder. 
 
Annars rullar dagarna på. Thyra har haft feber som började i fredags natt och idag tror jag nog att hon är feberfri. Varit lite jobbigt för henne men jag tycker hon har skött sig bra. Hennes pappa har gått med henne på natten när det varit jobbigt. Han är bäst på de så. Ja trots att det är han som jobbar. Kan ni tänka er vilken satmara ja är. Nej det är faktiskt han själv som valt att göra de och som sagt så är han bättre på de än mig. Cassandra har också varit lite sjuk och druckit lakritsrots te för fullt. Om hon blev frisk fortare utav det vet jag inte men hon själv kände sig bättre efter en kopp så.
En hängig Thyra.. Men lite glad ändå:-)
Gummy bear är bästa tycker hon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: