VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag

Kategori: Vardag

 
Fick en supergod semla hos bästa Sarah idag. Efter den trodde jag att jag skulle sväva på små moln hela dagen men tyvärr räckte den inte riktigt så länge som jag hade hoppats. Ja försökte fylla på sockerförrådet hos mina exsvärföräldrar men svävandet kom aldrig liksom tillbaka. Däremot har jag köpt mandelmjöl idag! Ja jag har gjort pajdeg på de och sesamfrön och fiberhusk hette de va. Blev bra iaf den lilla tacopajen.
 
Nu ska jag ägna tiden åt Mia på Grötö. Underbar människa den där Mia!
 
See you!
 
Tillbaka full med energi!! Vilken kraft hon har den där Mia. Absolut mitt favoritprogram! Hon liksom sätter ord på de en annan bara skulle våga tänka och vips så har hon fått till de och.. Ja så farligt va de ju ändå inte. Vem kan hata en sån? Förmodligen en hel drös.. Känns lite som om en ryck på axlarna passade in där. Ja vem bryr sig.. Om vad andra tycker.. Jag tycker om när folk bryr sig om mig. Känner mig så älskad av folk som inte ens känner mig och de som tilltalar mig med synonymer är riktigt roande. (Googla om ni inte hängde med där). Vad hände mer idag tro.. Inte mer än att mina tjejer har roat mig med diverse storys och påhitt. Vi har haft en vanlig onsdag på vårt vis.
 
 
 
 
 
 
Allt bara balla ur så fick gå upp ur sängen efter att jag hunnit kopiera texten i appen för att sedan skicka den till mig själv på mailen för att sedan misslyckas med inläggningen av bilder och nu rättat till de mesta. 
 
Läs med andakt gott folk för detta inlägg har typ tagit hela kvällen att få till.. Hade ju inget annat att lägga tiden på så att... Ja tack för idag då!! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men åhhhh hur irriterande är inte det!!
    Å Mia! Jag vill ligga med mia! Min vän vill ligga med Bullet! Smaken är som....baken!

    2013-01-17 | 08:50:18

Kommentera inlägget här: