VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Precis som en onsdag ska va

Kategori: Vardag

Ja började dagen med en promenad med hundarna. De har verkligen inte fått ordentligt med motion runt jul.. Men vilken tur för dem att det är nytt år och matte har massa nyårslöften.
Efter promenaden skrev ja i alla födelsedagar i almanackan. Oj oj oj vissa bli visst riktigt gamla i år. ;-) haha!!

Tog frukost tillsammans med fina vänner och tiden rusade iväg, som vanligt.. Tog en sväng till jobbet och hämtade mitt schema. Såg bra ut så det ska nog funka. Sen blev klockan middag sådär fort och när jag låg som skönast i soffan ringer L och träning var ett faktum. Försökte slingra mig men tillslut åkte träningskläderna på och iväg till gymmet.Hann med en kaffe innan jag provade crosstrainern .. Den gick att bli svettig på den med vill jag lova.

Nu sitter vi och kollar på Fjällbackamorden. Skönt soffhäng bara sådär:-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är tur att jag & pappa bestämde att han bara är ett år äldre än mig ;) nämligen 28 år blev han så jag är bara 27 ;)

    Svar: Då är ni mina äldre syskon då för ja e inte en dag över 25.. Låter kanon!!
    LillaLilja

    2013-01-03 | 10:32:16

Kommentera inlägget här: