VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Sjuk och längtar efter sommar

Kategori: Vardag

Usch vaknade idag med ont i halsen också. Fy vad detta är tråkigt. Har inte tid för detta men det var väl min tur nu eftersom jag klarat mig ifrån det flera gånger den senaste tiden. 
Fick avboka mitt kettelbellpass idag, det är jag inte alls glad åt. Blev ju ingen box igår heller och kommer nog inte bli ett enda pass denna vecka. Det var detta jag var rädd för skulle hända. Så många som säger att de blev sjuka sen kom de inte igen och började träna. 
Ja kör med allt just nu D-vitamin, Berocca, Kan-Jang, Sinova och nån ipren. De kanske slår ut varandra så ingen hjälper stackars mig.. 
 
Annars lägntar jag mest efter sommaren. Om allt blir som vi tänkt så blir det 5 veckor semester för mig och vi firar midsommar i Dalarna, like old days. Sen har vi inte planerat mycket mer :-) Nån sväng till med husvagnen blir det nog, fast vart vet jag inte riktigt. 
 

 
En ska ha husvagn!! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: