VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Söndag 6 januari 2013

Kategori: Vardag

Utvilade och redo att ta tag i denna första söndag på året. Såg att mitt inlägg jag gjorde igår har försvunnit och då aldrig kommit upp. Blir lite lätt irriterad men vad hjälper det..

Igår blev det en heldag med härlig handboll, tjejerna underhöll oss på läktaren hela dagen lång.
Tibro hade med sig två lag och de spelade B-slutspel mot varandra så det blev guld och silver att ta med hem. Roligt för de fick verkligen spela mycket. Elin är en oerhört bra tränare också som kämpar med tjejerna kanonbra.

 
 
Nu ska vi äta frukost sen in till stan och prova lite skor tror jag. Hela familjen behöver nya goretex skor och jag behöver inneskor. Blev tipsad om märket rykä som bara gör skor för kvinnor till bra pris, ska prova och se om det är nåt för mig. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: