VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Söndag

Kategori: Vardag

Imorgon är det dags att sparka igång veckan med lite BOX med Kicki!! Härligt!! Blir tyvärr sista terminen då Gymnastikföreningen är så tråkigt motsträvande att de inte tillåter Cicci ha BOX på GYM22 också.. JA hon gör helt rätt som hoppar GF inför GYM22 säger inget om hennes val men GF... Då kommer det bli en senior och junior föreningen. Kanske det de vill ha... Ja jag har ju turen att få träna för Cicci även i framtiden så jag är lycklig ändå;-)

Lägger i en högre växel från och med nästa vecka också. LCHF på Åse Falkmans vis. Gillar hennes enkla upplägg så vi får se om det händer något. Annars är rund också en form! :-)

Så idag tar jag det bara lugnt med den lilla familjen som vi är idag. Nästa vecka blir det morgonträning, den är verkligen den bästa tycker jag. Skulle kunna jobba ständigt kväll för att hinna träna på morgonen. Nä nu ljög jag ju, men träna morgon är det bästa :-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Rund är för övrigt den absolut bästa formen!
    Men fattar vad du menar, lagom rund är bäst. Det viktigaste är ju att man håller igång och äter bra!! Allt annat är en bonus...bara du inte blir benig kvinna!
    Jag gillar oxå morgonträning!!
    Men jag gillar oxå mycket att iiiinget göra en hel förmiddag!
    Jag och Vilda vill komma och leka en em i veckan..kan hända jag får med mig resten oxå...P vill kolla in dina monsterhundar!,

    2013-01-13 | 13:52:31
  • Anonym säger:

    Jag glömde. För mig är du perfekt som du är!

    2013-01-13 | 13:52:58

Kommentera inlägget här: