VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tisdag

Kategori: Vardag

Idag har jag mest legat med våran efterlängtade surfplatta. Vilken perfekt grej alltså! Ja så idag har jag hunnit kolla igenom blocket och läst lite nättidningar. Jag har komnit fram till att jag vill ha spröjs på huset. Så det får bli vårens första projekt. ;-)
Kollar runt efter fönster till vår altan oxå. Hittat flera men det är inte riktigt pricken över i:et. Mycket som ska klaffa ni vet! 
 
Det har ju blivit en del bloggar oxå i jakten på de perfekta fönstrena ska ni veta. Åh my good vad det finns mycket duktiga inredare i landet! Shit säger jag bara alltså. Vilka underbara hus och hem jag fått se alltså! Kanon tycker ja!!:-) Snott massa ideer idag;-) 
 
Hunnit med ett snabbt träningsprogram oxå. Kettlebell fick det bli, riktigt kul och jobbigt. Det blir nog fler gånger vill jag lova! När jag kommer hem står maten färdig så nu sitter jag i soffan framför Sveriges mästerkock, mätt och belåten mumsande på lite sharon som jag doppar i hallonkesella. Ja har ju tränat;-) 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra där!!

    2013-01-09 | 15:11:10

Kommentera inlägget här: