VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Torsdag 3 januari 2013

Kategori: Vardag

När blev det torsdagkväll egentligen! Städat ut de mesta av julen idag. Alltid något som stannar kvar av nån anledning. Det är rätt skönt att plocka ned allt i lådor faktiskt trots att jag inte hade tagit fram allt som jag brukar. Fick ju nån hata-tomtar influensa i år. Tänkte jag skulle gjort mig av med dem men tänk om jag vill ha dem till jul.. Ja så de packades ned igen.

Handlat klart tills på lördag då vi ska iväg med Cassandra på handbollscup. Halv sex rullar vi mot Skene om nu inte Thyras feber håller i sig. Det vore väldigt tråkigt att inte kunna följa med på första cupen.

Min packnibgslista när det gäller maten på lördag ser ut som så här:

Pannkakor grädde sylt
Kyckling- och pastasallad
Smoothie
Risifrutti
Smörgåssnittar med renstek/skinka/ost
Fruktsallad
Glutenfria kolakakor(bara mina och så goda)
Chokladkakor
Bananer
Avokado
Kokt ägg
Vanlig ostsmörgås
Kaffe
Gainomax
Juice
Majskrokar

Ja de va nog allt;-)
Måste ha mycket mellisar med så hon och framför allt JAG ska orka med dagen.

Nu får jag allt rulla upp till sängen. Jag som ska upp tidigt imorgon. Typ kvart i åtta lr nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: