VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Vårkänslor?

Kategori: Inredning/design

Verkar ju konstigt när det är -14 grader ute.. Eller hur? Men jag är så glad över vårens färger!! Pastell!! Passar både mig och vårt hus!! Så om det finns tid över idag ska jag försöka ta mig ned till färgaffären och hämta hem lite färgprover såsom isglass, duva, balett, påsklilja och några andra härliga färger jag hittade på alcros hemsida HÄR
Jag älskar alla nyanser utav turkos fast haft svårt att få till det med resten utav inredningen men nu ska jag göra ett nytt försök i tvrummet. 
 
 
Denna oerhört snygga kudde skulle vara min utgångspunkt. Härligt att den finns i lager igen i april.. 
Mer snygga vårprylar hittar ni på ELLOS 
 
Nu ska vi kila iväg för frukost jag och gumman lilla, som btw är pigg och kry igen efter febern. Vila, vatten och lugn och ro gjorde susen!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: