VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

vi fixar lite

Kategori: Vardag

Har lite hårfix här hemma idag. Jag och Cassandra. P gick en långpromenad med Thyra. Hon har haft en jobbig natt, feber. Usch men hon är duktig ändå.
Igår gjorde jag lchfmuffins för första gången och de blev klart godkända. Var tvungen att prova med lite lakrits OMG vad gott de va!! De andra fick bara vanliga hallonmuffins. Men helt okej blev dem iaf. :-)

Skönt att folk börja fatta att det inte alltid är som det verkar vara. Att det alltid finns två sidor. Kom igen!! bring it on!! Säger jag bara!! :-) haha!! INGEN sätter sig på tvären framför mig! Jag har vunnit över eliten(ja faktiskt) så när bottenskrap försöker så är det lite mer som ett tidsfördriv.

Annars glider söndagen iväg och förbereder oss för en ny vecka. Två veckor knappt kvar tills jag börjar jobba.. Så hemvården vila upp er nu för snart kommer jag:-) Ska iaf vara tyst under rapporten fredag eftermiddag. Det har jag lovat..

Dags att duscha nu!! Ha de gött!! Tjingeling!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: