VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

You never know

Kategori: Vardag

Vem som lurar bakom nästa hörn. Vips så kan jag stå där. Med ett brett leende och bara le. Vem kan motstå de liksom. 
Dagen har gått i lakritsens tecken. Svart, smarrigt och kaloriförbrännande! Eller kanske inte det sista men.. 
Ja jag har äntligen varit och hämtat ut mitt lakritspulver! Så gott!! och mycket nyttigt!! 
Lagade riktigt goda laxbiffar förut oxå. Fast nästa gång kommer jag nog hoppa den röda chilin. Grät nästan.. Men blev så mätt och belåten så. 
Åt ju en liten brunch med bästa vännen idag oxå så jag har varit mätt hela dagen när jag tänker efter..
Enda som verkligen har saknats idag är en stor kopp svart kaffe!! Nästan att jag skulle kunna tänka mig att dra i mig en nu. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja men oj vilken härlig dag alltså!!
    Måste smaka det där lakritspulvret!!!

    2013-01-18 | 14:03:20

Kommentera inlägget här: