VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hallå. Tisdagen va läääänge sen

Kategori: Vardag

Ja verkligen!! Blir väldigt lite bloggande
och mycket fotboll/jobb/möten/trädgård/packning. 
Jag har iaf gått på semester!!:-) 
Imorgon bli sväng till Thyras dagis. Spännande!! 
Annars blir det lugnt och husvagnen skall väl få rulla lite har vi tänkt:-) 
 
Thyra gillar att gnaga på majskolvar
Arbetskompis bjöd på kaka och tända ljus när det var dags för mig att gå på semester. "Tolka de som du vill, sa hon" ja jag tog en bit och tolkade på:-)
Studenten i fredags oxå. Vilken härlig dag för vissa!! Men jag tycker att de som inte klarat examen ska inte heller få va med. Min åsikt alltså. 
Vart på fotbollscup i helgen. Ulvacupen så närsgårds typ. Tjejerna spelande kanonbra och är ett vinnande koncept helt klart. Stolta föräldrar hoppade jämnfota!! Fick lämna ifrån sig segern i A-kvartsfinal men mosade på hela matchen. De gav liksom aldrig upp!! Så roligt att se!! 
Firade fina Rossana igår som gått och blivit gammal bara så där.. Dock hittade jag inga ålderstecken förutom de fina blommorna på trappan möjligtvis.. :-) 
Gunilla och Vide hade med sig en så fin tårta oxå. Allt var så perfekt. Förmodligen för att vi är vi liksom. 
 
Nu ska jag nog försöka sova lite. Var ju i Tidan och på Vadsbovallen 7.15 imorses. #fotbollsföräldrar 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: