VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag 4juni

Kategori:

Här sitter jag med solbrända läppar.. Solen var framme idag igen och vad gör vi då mån tro.. Japp! Rensar och gräver.. Nu är växthuset tömt och även så det gamla landet. Som förövrigt Filippa kom på en så bra idé! ! Fylla med sand!! Värsta beachen liksom!! Glädjedödaren P sa nej.. Ska du rensa det då... :-( Så det blir grus som herrn har tänkt sig.. Skitfult kommer de bli och jag tänker inte skyffla ut nåt grus. *sur*



Boston gilla fiberduken iaf :-)


Bara lägga plattor i växthuset nu så är ännu ett projekt klart. Bra om allt är klart innan semestern tänkte jag. Hade visst bara 7 arbetspass kvar.. 4 av dem kommer jag beta av denna vecka.. Fantastiskt!!

Nu ska jag provsmaka rabarberpajen jag gjorde tidigare:-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hallå. Tisdagen va läääänge sen

    2013-06-12 | 17:56:09

Kommentera inlägget här: