VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

back on track!!

Kategori: Vardag

Japp ett härligt sjukt jobbigt boxpass är avklarat och nu är jag igång igen!! Shit är nog bland de bästa på att fuska när det handlar om mat och träning. Varit iofs sjuk men det kan jag ju inte skylla på när det handlar om maten.. ;-) ja så det är bara att ge sig på det igen.. träna mer än du äter liksom. Mycket enkelt:-) 
Sen är det ju denna j*la snö!! Och kölden ska vi inte prata om!! Fy bövelen alltså!! Jag behöver vår och plusgrader nu annars bli jag tokig!! Ja det är ett hot!!! 
Imorgon ska vi på öppet hus på Häggetorpsskolan. Ska bli trevligt:-) Annars har jag en underbar tvätthög som väntar så snällt på mig. Och nej den ingår inte i P's sysslor. Då har jag inga kläder kvar snart om herr över 60 grader och torktumlar allt ska släppas lös i tvättstugan. 
Han är bra på så mycket annat så jag har släppt igenom hans beteende när det handlar om tvätt. Eller ja han bär tvätten upp och ner ju ;-) ♥
Nu blir det snart god natt!! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Han är nog bara rädd om dig å tokdödar alla bakterier!,,,,,

    2013-03-21 | 15:53:31

Kommentera inlägget här: