VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag lördag söndag

Kategori: Vardag

 
Startar helgen med ett kvällspass. Så då kan jag ligga i soffan en stund nu innan lunch. Me like a lot!!:-) Har inte gjort många knop idag då Thyra fortfarande är väldigt snorig och hostig. Vi ställde till med lite bak iaf. Thyra fick godkänna kaksmeten genom att slicka rent slickepotten. :-)  
 
En liten påskbanankaka fick det bli till 11kaffet.
 
Igår svängde jag förbi mina exsvärföräldrar på lite fika medans Cassandra tränade. Fick ryka in och rädda Lenas tålamod då hon inte kom in på sin facebooksida. Viktigt det där med fb tydligen.  De har ju fått nya grannar som renoverar för fullt . Kul tycker de med lite yngre på gatan. Det är kanonbra gata tycker jag med. Härlig stämning och bröderna Ogeby har härdat de äldre så de är vana vid de mesta. Vi hade en tanke en gång att köpa hus där men hann inte mer än tänka så var huset sålt.. Japp så kan det va.. vissa saknas och vissa inte.. 
Lite fika passar alltid till lite småprat om ditt och datt. Fredrik kikade förbi med lite underhållande prat oxå på sin rast. Han jobbar ju på swedwood som ska slå igen. Det är ju tråkigt alltså.. Vad ska jag hitta på om Tibro kommun slår igen... Kanske plugga till läkare.. ;-) Nu vill vovvarna komma in då de förstått att Thyra har ätit..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahahaha...om Tibro kommun stänger igen kan du ju se det som en chans att bli rik hos oss privatare *s*

    Svar: Ja det låter ypperligt!!;-)
    LillaLilja

    2013-03-15 | 20:40:27

Kommentera inlägget här: