VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

lite av vart

Kategori: Vardag

Med stormsteg närmar vi oss påsk och allt vad den innebär. Fortfarande vinter men hoppet finns kvar att vi ska få sommar, sol och värme!
På onsdag ska jag påbörja min löpträning. Ja precis!! Ska försöka mig på detta. Hittade på iform ett program som, för mig, känns genomförbart. Tror inte det är nåt för mig men måste ju prova iaf. Kanske jag kommer dundrandes likt en Malin Ewerlöv:-)

Fick sug efter lite vårstädning igår så passade på att måla om tvrummet. ;-)

 
 
Ikväll har vi varit på kalas då Jocke fyllde år på självaste våffeldagen! Inga våfflor dock utan smörgåstårta och olika tårtor:-) Våfflor fick det bli till frukost idag. Gillar att chefen står och gräddar våfflor till mig!! Nästa år kanske hon skulle ha ett fint förkläde oxå. :-) #sy#till#chefen#våffeldagen#2014
Imorgon blir det frukostdejt med G och Crazy samt Rosa;-) blir bra en tisdag tycker jag. 
Annars är det mest diss på självupptagna korkade jubelidioter och hängning. 
 
Tack för idag!! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tjoho äntligen en frukostdate!!

    2013-03-26 | 14:47:43

Kommentera inlägget här: