VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lördagsgodis

Kategori: Vardag

Jobbhelg men tar och gör kvällen en lördag tyckte jag verka bra ;-) Lite sugen på att dra och köra ett kettelbellpass med Jenny om vi får ihop det med fåtöljhämtningar och dylikt. Annars blir det väl en lugn dag. 
 
Cassandras rum när det vart färdigt. 
Hon blev verkligen överraskad och superglad. Kul att det uppskattas för usch vad tråkigt och göra nåt som inte uppskattas.. 
 
Uppskattning får jag däremot ofta nu för tiden!! Köpt en välanvänd äggkokare till jobbet och nya teskedar. Rotar i lagar och paragrafer efter rättvisa och hittar det lättare än en kan tro faktiskt. Jag är helt inne på att jag ska starta ett eget fack. Tro allt att jag skulle klara de galant;-) 
 
Ska försöka ordna det mesta till Katrins överraskningsparty nästa helg i veckan. Kallskuret med potatissallad och bröd med olika ostar hade jag tänkt mig. Givetvis en stor sallad också!! Sen blir det fullt ös ner till Tibro parken och Cherry Tess!! I f*cking love her!! 
 
 
Nu måste jag kasta i mig lite frukost så jag orkar svinga klot:-) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: