VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Påsdagen och klockan är ställd ->

Kategori: Vardag

Ja här blir det tomt.. Min telefon är avliden.. Bloggar mycket från den så det lär väl vara ganska tomt här.. Inga bilder på Instagram heller tyvärr.. Men jag har inte gått upp i rök!! Det är ju risk för att folk kan tro att en är borta om en inte syns i sociala medier. Dagens samhälle serrni!! Ja vi måste ju följa utvecklingen liksom. Hur mycket vi inte gillar de.. Vår föräldrar har gjort det och deras föräldrar, om inte prata om vad DERAS föräldrar fått gjort.. JA då är det väl ändå inte så farligt.. Lr? Tänk att mormor var med och bröt upp med en riktig hot baddräkt tex.. 
 
Bild tagen från Google
 
Kör ett jobbrace så här över påsk. Tyckte det verka bra liksom, lyckats ställa om klockan också. Bra anser jag själv! 
 
Hoppade min första löpträningstillfälle för att joina Cicci på hennes spinningpass. Jo du!! De snacka vi pass!! OMG!! Hade hellre kört FYRA löpträningsspass kan jag meddela! Nära döden upplevelse må jag säga!! 30minuter dödstrampning, fastspänd dessutom.. Mmm.. lovat prova 4ggr och sedan ha en åsikt.. 3 too goo.. 
Troligt... 
 
Ska planera för familjens påskmiddag imorgon tänkte jag. Trerätters med lamm som huvudrätt kanske.. Var hos Högbergs igår och blev bjudna på den mest lyxigaste middagen på länge. Det var lamm i stora lass vill jag meddela och jag fick mersmak! Otroligt mättande. Det var första gången i mitt liv tror jag där jag hade svårt att få ned efterrätten. Inte för att den var otäck, det har ju hänt, utan för att jag var så mätt. 
Galet gott var det och trevligt sällskap är ju inte heller fel. Både Sebbe/Cissi och Ida var ju hemma :-) Så det blev några timmar i Västanå.
 
Påskmiddag hos pappa var däremot snabbare avklarad. Kasta i oss maten och på med kaffet och fort ut och röka. Så vi åkte efter en timme. Ja varför slöa till de liksom.. ;-) 
 
Nu har klockan tickat iväg ovanligt fort så nnu får jag nog snabba på innan jag ska iväg och tillbringa kvällen med mina underbara arbetskollegor! 
 
Glad Påsk på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: