VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag 5 mars

Kategori: Vardag

Idag är jag ledig!! Tjohoo!! Det firar jag med att slänga på mig ljusa vårträningskläder och bege mig till gymmet!! Har reservplats 1 på cirkelspasset så lika bra att vara där om någon ångrat sig. Annars får jag träna själv:-) Troligt;-)
 
Peter har ju äntligen målat om köket. Jag ångrade mitt val av tapet nästan innan de hann att torka. Vitt är det bästa i ett kök, iaf vårat lilla. 
 
 
Taket har vi ju ångrat också väldigt många gånger att vi inte målade när vi satte in köket men som sagt vi ville bli klara med köket, då vi satte in det runt jul :-)
 
 
Är ledig bara idag så ska trycka denna dag full med att-göra grejer!! Nu fick jag lite att göra så tjingeling!!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilken skillnad det blev, till det bättre. Ni är så duktiga !

    2013-03-07 | 20:57:32
  • mamma säger:

    snart blir ni av med möblerna som står där i en hög, för imorgon börjar vi riva ut golvet

    2013-03-07 | 20:58:41

Kommentera inlägget här: