VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Ledig tisdag

Kategori:

Ja lediga dagar går i en väldans fart tycker jag allt. Troligtvis lika fort som alla andra dagar egentligen men.. Har idag sått lite mer i mina land:-) Thyra har hjälpt till. Mest med att dra upp och gräva ur. De färdigheterna har hon minsann.
Det blev lite mer luktärtor, zucchini, blommor och broccolin. Hade tänkt ta den nästa år men varför egentligen. .

Var förbi Mobergs en sväng oxå. Alltid lika roligt:-)



Det var hos dem jag lärdr mig göra en riktig mojito. Fast Jonas var snäppet godare än min jag gjorde häromdagen..



Tände mina fina facklor jag fick i morsdagpresent ikväll. Riktigt trevligt!



Avslutade kvällen med ett glas vitt untouched. Sött och härligt. Precis som vin skall va:-) Imorgon är det till att va på igen. Jobb och sen iväg på fotboll. Hoppades på att kunna lägga in lite träning nånstans oxå. Har ju lyckats springa 2km!! :-) very stolt över mig själv faktiskt. Trodde jag aldrig jag skulle klara men det gick över förväntan!! Skönt va de oxå.. Konstig smitta jag blivit drabbad utav.. ;-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra där! En bra smitta minsann...längtar tills jag tar mig mer en uppför trappan i rasande fart gör att jag är förbsnnad..

    2013-06-01 | 22:53:30

Kommentera inlägget här: