VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Sverige vann ju!!

Kategori:

Ja faktiskt valde jag hockey framför eurovision.. Så blev det vinst och allt!! Härligt!! :-)

Var iväg på rankåsstafetten oxå en sväng jag och Thyra. Gillar mycket folk att prata med så passade oss bra en sådan tillställning;-) Nästa år blir det nog till att vara med tror jag. Såg riktigt roligt ut!! Även de minst tänkbara sprang.. Ja då måste ändå jag klara ett varv eller.. Bäst att jag börjar på med den där löpträningen snart. Jobbat idag för nu ta 4dagar ledigt.. :-D Blir det lite sommarsol och sommarvärme på det sen så ska väl det gå bra att vara ledig..



Thyra leker med mina nya skor som kom idag. Bara älskar ZALANDO!!



Lite sått och planterat i mina land. Va vad det Rosa sa.. -vet du vem nalle puh är? -jaa.. -du är som kanin!! odlar och håller på.. ;-) mmm grejer lite. Tråkigt att inte göra nåt tycker jag. Och lata människor är rätt tråkiga lr hur e det med de där egentligen..

Nästa projekt.. Lekstugan!! Det är arvegods på hög nivå. Min mammas gamla lekstuga och då är den gammal :-D


Den ska målas och få ny veranda samt en altan. I med dörr och fönsterrutor och inreda så är den som ny sen.. Tur jag inte röker längre.. Det tog upp mycket av min tid vill jag lova. Och pengarna!! Hujeda mig!! Kan ju gott och väl bränna dem på skor från zalando istället:-)




Fina ljus från Yankee Candle. Pink sands och beach walk.
Tog en sväng till förr&nu igår. Hade ju ett presentkort från alla hjärtans dag. Det blev en krok till mina poms poms och dessa ljus. Det finns så mycket fint där inne så en timme är inget konstigt :-)

Nu ska jag stänga igen för idag..

God natt god natt! !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja men exakt. Rökare lever ett fattigt liv på många sätt!
    Heja ickerökare och Zolando då!
    Aldrig beställt därifrån....får jag nog testa när fötterna återfått sin normala form...
    HR de trådlöst på bb ?

    2013-05-20 | 08:36:55

Kommentera inlägget här: