VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Torsdag 30maj

Kategori:

Idag fyller min mamma en massa år!! Fast det märks oftast inte.. Det skulle va om det har med åldern att göra att hon knappt ser;-) annars så är hon rätt mä liksom:-) ♥

Varit en sväng på jobbet idag för att avtacka två arbetskamrater. Shit 65år bara så där.. Kommer bli lite tomt utan min Janne.. :-D
Det blev smörgåstårta som chefen fixat från Tidan. Österbergs tror jag nog det var. Helt okej!



Skulle bara förbi en snabbis hos familjen Blom men som alltid blir jag alltid kvar en stund och myste lite med lilla Vide:-) ♥♥♥
Så söt och snäll! Trots min och Peters höga röstlägen emellanåt:-)

Annars fotbollsträning i solsken ikväll och en runda i hörnebospåret:-) och nu sitter jag i soffan med en ny iformtidning. Kan det bli bättre:-)

Kommentarer

  • mamma säger:

    hahaha en massa år? du ligger inte så långt efter hörrödu ! kram på dig

    2013-06-01 | 07:25:11

Kommentera inlägget här: