VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

😀Bättre humör😀

Kategori: Vardag

Glada barn som vaknade idag och en utvilad mamma så ska nog denna dag rulla på fint.

Beställt två armband till barnen precis.



Cassandra sa för ett tag sen att hon ville ha ett sådant och klart när det sen är för en god sak så absolut!

Letat efter ett nytt bord till altanen då jag känner att mitt fina är för litet.. Kollat på ALLA vill jag lova. Även blocket - hela Sverige! Jag vill ha ett bord så tre stolar får plats mellan benen. Helst fyra.. De få som är så pass kostar otroligt mycket enligt mig. Va inne på att köpa ett sånt till slut. Grät nästan.. Går in på jysk och hittar ett bord för vettig peng! Helt sanslöst att jag inte började där men är lite känslig för deras kvalité men detta verkar okej. Ska iaf kolla på det.



Dags för frukost och sen ut i solen lr in till skövde kanske😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: