VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Fyra stackars barn

Kategori: Vardag

Usch idag har jag inte vart schysst.. Tålamodet brinner upp rätt fort när barn skriker alltså. Särskilt om de skriker ikapp och i bilen och mamman glömt blöjor och vi väntar på ett tredje barn som verkat tappat benen. Sist av fotbollsplanen som vanligt. Ja kan hända att ett och annat oönskat ord slank ur mig. Kan hända att det blev rivstart från fotbollen.. Kan sen hända att jag fick ett litet utbrott på barn nummer fyra när hon inte orkade rasta mina hundar. Ja idag har jag verkligen varit en skata. Det otäckaste med allt är att jag redan innan, ja för flera månader faktiskt, bestämde mig för att P's kvällsveckor skulle jag aldrig klara. Ja så jäkla dumt. Klart det ska gå bra. Nu sover ju alla och jag med snart. Fast va töntigt av en att hålla på så där.. Imorgon ska jag banne mig tänka om och tänka positivt. Kommer dock ställa in ett möte annars kör jag huvudet i väggen med en gång. Så får det bli!!

Nu skulle det va smart att gå och lägga sig men är ju väldigt svag för sex and the city som just nu bjuder på dubbelavsnitt. Vem kan låta bli det liksom☺ inte denna otäcka skata iaf.

Håller tummarna för sol imorgon med så jag får mycket D vitamin och orkar med mig själv.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför gör man så!!!!??? Tar ut i förskott! Så jävla onödigt!!!!

    2014-04-24 | 22:50:55

Kommentera inlägget här: