VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Långfredag

Kategori: Vardag

Ojojoj då har vi börjat den långa fredagen med att två små barn somnat om. Men här ligger jag, pigg som en mört! Det är väl typiskt..
Idag blir det 50 års kalas iaf med god mat och trevligt umgänge. Var hos P's moster igår och slog in presenten som blev en övernattning med ölprovning för två på Bredaryds värdshus. Det är svårt med vissa presenter men oftast har jag en idé och den är oftast svår att rubba ☺ och här var tanken en upplevelse som en inte bokar själv så där. Hoppas den blir uppskattad. Har några som fyller jämnt i år så har lite att stå i när det kommer till det. P fyller ju 30 i september och han planerar väl för stort party som jag tycker är underbart kul att anordna. Om det nu hade vart så att jag hade fått bestämma.. Killar ska va så motstridiga ibland. Tur jag kan knepen med att få som ja vill😉
Ja igår fick jag ett ok på att köpa en matta t.ex. ☺
Blev ju otroligt bra dessutom som alltid när jag får bestämma!









Två påskkärringar som va ute och påskade igår. Så roligt Thyra tyckte det va att hänga med syrran!



Lille påskkillen som bara vill äta så ingen kan hålla honom förutom mamma.. Trots det va det viktning igår igen.. Trök men bara att fortsätta väga då.. Mat får han i sig så han blir mätt men jag får inte slarva med matandet innan vägning.
Nu vaknade den lille och vill äta så det är bara att göra som han säger.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mamma är ju bäst!! Å 30 Shit vilken yngling. Jag minns min Peters 30 årsfest. Han försvann på natten å vi andra kröööp hem!!! Roligt var det!

    2014-04-18 | 12:27:15

Kommentera inlägget här: