VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lill-onsdag!

Kategori: Vardag

Lill-onsdag och hittills har allt rullat på bra utan blod, svett och tårar. Nu är det snart dags för ett tandläkarbesök och sen till banken med Cassandra. Hon ska få sitt första bankkort. Sjukt egentligen att en 11 åring ska ha ett men smidigt för mig att sätta in pengar på istället för att plocka ut kontanter. Vettigt att lära sig ta hand om sin ekonomi, det är ändå rätt viktigt att ha koll på den.
Mitt inlägg igår försvann ju som vanligt men igår va det en lugn dag som avslutades med grillat! Underbart! Längtar helt galet efter sommaren!




Var ju på Aspö gård i söndags. Vi med MÅNGA andra trotsade blåsten/stormen och hade en trevlig stund.





Mina godingar😀



En kvällskille som undrar varför mamma tjatar om att sova.. 😃 Han somnade gott sen i sin säng faktiskt. Det gör mig inget om barnen sover hos mig i sängen men de verkar sova bättre i sina egna sängar. Thyra sover hela natten nu för tiden i sin säng och Theo sover fler timmar i sin säng än hos mig.



Thyra spexade lite hemma hos Kjell och Lena när vi var där och uppvaktade dem i söndags.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    VARFÖR SOVER FÖR I HELVETE INTE MINA BARN I SINA SÄBGAR *GRÅTER*

    2014-04-17 | 20:55:08

Kommentera inlägget här: