VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tekniken gör mig galen

Kategori: Vardag

Blir tokig när en har skrivit ett inlägg och ska lägga upp det och det inte går utan försvinner bara. Slet mitt hår lite och kastade mobilen som studsar ur sängen och så klart lägger sig mitt under sängen så jag får kräla på golvet med värsta huvudvärken. Blir inte på bättre humör av att jag inte når skiten utan måste hämta ett skohorn. Då kommer lillkillen på att han nog kommer dö om han inte får mat inom 30sekunder. Skriket får inte bara mitt huvud att typ explodera utan även maten börjar rinna till och ont gör de. Härlig start på dagen som bara blev bättre och bättre faktiskt. Ja med de oddsen så..



I tisdags var vi på Handbollsavslutning och Thyra var helt lyrisk. Så spännande att Roddy delade ut priserna:-)


Cassandra fick priset årets fighter och det passade för hon har verkligen kämpat. Nu är handbollssäsongen över för denna gång och i söndags körde fotbollen igång. Härligt med säsongssporter tycker jag nu längtar en ut från sporthallarna och till hösten längtar en in. :-)



Thyra kan hålla på med sin trolldeg hur länge som helst. :-)


Mina bilder blir så fruktansvärt dåliga nu så den nya mobilen jag beställt är verkligen efterlängtad. Tar mycket kort så valet av mobil va inte svårt. Den bästa kameran sitter i en samsung s5 så en sån fick de bli;-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Å vilka bilder sen!!!! #såjäklafina

    2014-04-17 | 20:57:55

Kommentera inlägget här: