VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Feb. 18, 2014

Kategori: Vardag

Dagen började i eldens tecken och påväg till skolan var jag riktigt uppretad och farligt taggad. Rycker upp dörren och proffsig personal agerar snabbt med ett vänligt bemötande och jag får tyvärr inte träffa den som gjort mig upprörd men blir lite lugnare iaf :-)
Behövde snabbt kaffe och den enda säkra kaffegöraren som jag vet svarade inte! Men hon ringde upp efter typ 30sekunder så det ordnade sig! :-)
Någon förstod allvaret i mitt besök på skolan så väl hemma kommer telefonsamtal från skolsyster som faktiskt ska ha ett plus. Hon håller med om det jag förmedlar och anser precis som jag att en rektor inte under några omständigheter får bete sig hur som helst! Erkänner att även hon de första åren va lite rädd för rektorn.. Känns ju tryggt och väldigt vettigt tänkt av Tibro kommun att ha denna rektor kvar men hon sparar väl mycket pengar lr nåt..
Den skatan ska inte få sätta sig på min dotter en gång till iaf!!! Nu måste jag nog vila lite:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: