VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag i all sin glans

Kategori: Vardag

Vaknade av att det blåste näst intill storm men NU! Solen skiner alldeles underbart! Blåser gör det ju än men vad gör det :-) Idag blir det bara slappa. Det är nu EN stackars månad kvar tills vår efterlängtade beräknas komma. Helt galet fort går det och tanken börjar slå mig att snart ska jag ha hand om TVÅ små.. Hur ska detta gå? Kommer va ständigt genomsvett! Ja bara gilla läget och hoppas jag överlever;-)

Vi har ju nu för tiden öppen planlösning som verkligen är jättehärligt, men ett minus är ändå känslan av att det är ständigt stökigt..


Vi fixade lite igår oxå :-) tänkte äntligen få upp min stringhylla och den får tillfälligt bära upp lite glas.. Vi kommer i framtiden ordna vitrinskåp men just nu får det vänta..


Lite annat som kommit upp:





Ett rum är dock i katastrofläge..


Ja det finns ju lite att göra men idag som sagt ska jag inte göra nåt. Vila lite innan dagishämtning sen lunch. Härligt förresten med vardag och rutiner! Är ingen förespråkare för lov;-)

Kommentarer

  • jeanette säger:

    Det blir så fint i erat fina hus. Ja det var värst vad fort det går , snart dax ju

    2014-02-17 | 12:07:55

Kommentera inlägget här: