VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Flyttdag!!

Kategori: Vardag

Idag går det stora flyttlasset!! Jippi!! Det var segt att åka hem igår, för alla. Ingen ville lämna det nya hemmet.. Känns ju bra :-) men kommer sakna mitt gamla hem.. Ja vissa delar av det iaf, inte just badrummet kanske men det hade vi ju tänkt renovera innan planer på flytt klev in och exploderade. Jag lovade de som hjälpte mig flytta sist att det var verkligen sista gången.. Nu har jag bytt flytthjälp och visslar lite som om det är aldrig vart nämnt ;-) 
 
Ja först ska jag väcka C som ska på klasshandboll i Skövde. Första matchen startar 08.00 såklart. Tur det finns snälla föräldrar som tar hand om andras barn när en annan verkligen inte hinner med.. Så hon vet vad hon gör idag iaf, F får allt hjälpa till och flytta hon.. 
 
Konstig känsla det här med att lämna Södern och Cornerlivning bakom sig... Men som F säger: " En måste leva lite farligt ibland också" :-) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: