VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Mer gult åt folket! 😊

Kategori: Vardag

Redan Lillördag alltså! Jag svettas lite så där lagom idag just nu mellan två småttingar som oxå är lite halvt klibbiga. Mysigt vi har de.. kanske ska flytta ner sovrummet till källarn ett par månader.. Känns just nu som en mycket smart idé faktiskt.
Såg att jag fått med fel bild i förra inlägget😃 sånt en får bjuda på emellanåt!!

Idag har vi handlat all mat till konfirmationen och jag skulle hitta kläder till cassandra tills på söndag. Hann bara in i en affär men fick godkänt☺ mamma vet bäst!!😃

Passade på att åka till hem&hobby när svärmor ville vara barnvakt och hittade ett snyggt tyg till mina stolar. Hoppas nu bara jag klarar klä dem oxå.




Nej nu svimmar jag snart så dags att flytta på alla barn och öppna ut så ja får in lite luft!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: